Massage - Bindevævsmassage

Foreningen AKTIV tilbyder dig som medlem 35% rabat på 60 minutters bindevævsmassage.

Prisen: 1 x times bindevævsmassage = 300 kr. (normal pris 500 kr.)

Tidsbestilling og sted: Træningshuset i Lind tlf. 93 89 74 00.

Klik her på følgende link, hvis du ønsker at læse mere om Træninghuset i Lind, som Foreningen AKTIV  har flere samarbejdsaftaler med.

Du kan læse om bindevævsmassage her:

Bindevævsmassage eller det som andre kender som sugekops-massage eller cupping, kan gøre en stor forskel på kroppen. Kroppens bindevæv er depot for bl.a. affaldsstoffer og kropsfedt. Såfremt disse ikke bliver udskilt kontinuerligt, kan der opstå symptomer som f.eks. hovedpine, rygsmerter, dårligt kredsløb (f.eks. hævede ben), muskelspændinger, cellulitis og træthed.

Bindevævsmassagen er en dyb behandlingsform, der hjælper rigtig mange mennesker med at udskille affaldsstofferne fra cellerne i vævet, uanset om det er muskelvæv, bindevæv, organer eller led der har givet ubalance i kroppen.

Selve behandlingsformen er en relativ fysisk form for bindevævsmassage, men justeres naturligvis altid efter den enkeltes ønske. Der bliver i behandlingen lagt et direkte dybt træk på huden (med små sugekopper), som forårsager rødme og varme, og det er denne øgede blodcirkulation, der er med til at rense bindevævet og transportere affaldsstofferne væk, samt give en afspænding i muskulaturen.

Efter behandlingen vil man ofte føle sig lettet, og det vil føles som om, der bliver mere plads til kroppen under huden.

Dokumentation af dit medlemsskab ude hos motionsstederne og behandlerne

Som hovedregel skal du som medlem altid kunne bevise dit medlemsskab og Foreningen AKTIV opfordrer alle medlemmer til altid at medbringe deres medlems-dokumentation til det pågældende tilknytsningssted og/eller ved behandlerne. Er du i tvivl om reglerne for dokumentation kan du læse dem herunder: