Wessel yoga

Hold-tilbud Wesselyoga

For rabat bedes du ved holdstart fremvise dit medlemskort med billed-id fra Foreningen AKTIV. Er du medlem af svømmehallen kan du sagtens benytte entrékortet fra svømmehallen  sammenholdt med andet legitimatition.

Hormon yoga med 35% rabat (tilmelding klik her)

Restorative Yoga med 35% rabat (tilmelding klik her)

Somatics workchop med 35% rabat (tilmelding klik her)

Derudover Weekend yoga, Yoga for alle, Yoga ved Benefit og Mindfullness - Læs mere via : www.wesselyoga.dk

Citat fra Eva Wessel "Det er ikke nødvendigt, at du er specielt stærk eller smidig... Det der har betydning er, at du har lyst til at arbejde med dig selv og din krop. For mig som yogalærer er det vigtigt at give dig et pusterum i hverdagen, tid til fordybelse og at møde en helhedsoplevelse gennem yoga praksis. Dit medlemskab af forening AKTIV giver dig en god rabat på mine yogahold. Tilbuddet gælder på de hold, som jeg underviser i Yoga Centret Midtjylland."

Jeg glæder mig til at se dig og byder dig hjerteligt velkommen.