10 ugers livsstilshold

BeneFiT starter 10 ugers Livsstilshold: "Kom godt i gang"

Kom godt i gang’ bygger på en helhedsorienteret tilgang til livsstilsændringer. Derfor er forløbet sammensat af flere elementer, som har indvirkning på din sundhed. Forløbet varetages af fysioterapeut Kristina Topgaard Jensen som også har en bachelor i sundhed og ernæring. Det sikrer dig et højt fagligt niveau gennem hele forløbet.

Priser: Normal prisen for forløbet "Kom godt i gang" er 2295,-  og med 35% i rabat er prisen for Foreningen AKTIV medlemmer kun 1549,50 kr. (personer sygeforsikring Danmark får ydereligere rabat efter gruppe)

Holdstart: tirsdag d. 27 august. Startsamtaler helst inden opstart. Klik her for at læse om hold start og tilmelding.

HUSK Dokumentation af dit medlemsskab ude hos motionsstederne og behandlerne som hovedregel skal du som medlem altid kunne bevise dit medlemsskab og Foreningen AKTIV opfordrer alle medlemmer til altid at medbringe deres medlems-dokumentation til det pågældende tilknytsningssted og/eller ved behandlerne. Er du i tvivl om reglerne for dokumentation kan du læse dem herunder: