DGI Huset - Køb billetter

>> Klik her for at bestille billetter til DGi Huset

Køb af DGI entré-billetter:

Koster: 20 kr./stk.  (Du sparer 35 kr. pr. stk.)

Hvor mange DGI billetter må jeg bestille?

Du kan max. bestille 20 entré billetter pr. gang, og først når de er opbrugt af dig/ eller ifølgeskab med din ægtefælde/samlever, er det tilladt at købe nye entrébilletter gennem Foreningen AKTIV. Ønsker du at bruge din billet/billetter til holdtræning, som vandaktivitet, hold-fitness (IKKE WELLNESS),  skal du ringe og booke din tid direkte hos DGI - Huset i Herning via tlf:  96 26 74 00.

Afhentning/forsendelse af billetterne efter bestilling:

Billetterne kan afhentes hverdagene efter din bestilling fra. kl. 10.00 i receptionen i Borgerservice (Indgang B). Eller hvis du ønsker billetterne sendt til din adresse, skal du skrive dette i kommentarfeltet i betalingsforløbets punkt 2.

HUSK ALTID, at have din medlemsprofil opdateret, så vi sender billetterne til den korrekte adresse, da Foreningen AKTIV ikke tager ansvar for billetter sendt til forkert oplyst adresse i din medlemsprofil.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ, at videresalg eller overdragelse af billetter til ikke-medlemmer af Foreningen AKTIV, IKKE er tilladt.