Fysioterapeutisk undersøgelse og behandling

Massage _stor

Har du fysiske problemer der belaster din hverdag!

Fysioterapeutisk undersøgelse og behandling er en hjælp til dig som døjer med smerter, skader, overbelastninger eller andre fysiske problemer der belaster din hverdag. Hos BenneFiT i Herning har du nu mulighed for at blive undersøgt af en fysioterapeut og få behandling, gode råd, vejledning i øvelser og information om ergonomi.

Priser:

Behandling 1/2 time 225,- (tilskuddet fra Foreningen AKTIV er indkluderet i prisen og du kan benytte op til 6x behandlinger pr. år. Derefter skal du betale fuld pris)

Adresse:

BeneFiT Herning
Fonnesbechsgade4A
7400 Herning

Telefon: 97 217016
E-mail: amh@benefit-herning.dk

Hjemmeside og tidsbestilling:

www.bene-fit.dk, Klik her og bestil tid online