Scandi Sense - SLANK MED FORNUFT

Tankekost

Forløbet ledes af psykolog Lotte Quist Michaelsen og vanecoach Jørgen Michaelsen. De har selv tabt sig henholdsvis 25 og 30 kilo og trækker således både på personlig og professionel erfaring. Samtidig er fællesskabet med ligesindede med til at hjælpe dig i mål med dit vægttab. Sammen taber vi os nemlig lettere!

ScandiSense tilbyder nu bootcampen 'Sense og mentale værktøjer til varigt vægttab.

Bootcampen er for dig, som ønsker at tabe dig og samtidig opnå et naturligt forhold til mad, krop og vægt. Via kostprincipperne fra Sense lærer du, hvordan du kan tabe dig ved at spise helt almindelig mad uden brug af køkkenvægt og kalorietabeller. Sund kost gør det dog ikke alene. ScandiSense lægger derfor stor vægt på mentale faktorer og klæder dig på med redskaber til at bevare motivationen.

ScandiSense giver 10 % rabat til medlemmerne, og efterfølgende giver Foreningen AKTIV yderligere 25% rabat på medlemsprisen. (Aftalen gælder kun holdforløbet til i alt 1645,-)

Læs mere om bootcampen her https://www.sensekost.dk/dk/forloeb-og-events/sense-bootcamps-241/

Sådan tilmelder du dig et forløb:

Du tilmelder dit forløb via linket her: https://www.sensekost.dk/foreningenaktiv/ (Husk at skrive under noten, at du er medlem af Foreningen AKTIV)

Efter din tilmelding er sendt, generes din faktura som sendes direkte til din mail. På fakturaen er medlemsrabatten automatisk fratrukket.