SENSE - SLANK MED FORNUFT v. TANKEKOST

Tankekost

Forløbet ledes af psykolog Lotte Quist Michaelsen og vanecoach Jørgen Michaelsen. De har selv tabt sig henholdsvis 25 og 30 kilo og trækker således både på personlig og professionel erfaring. Samtidig er fællesskabet med ligesindede med til at hjælpe dig i mål med dit vægttab. Sammen taber vi os nemlig lettere!

'Tankekost - mindre kur, mere (mad)glæde' tilbyder nu bootcampen 'Sense og mentale værktøjer til varigt vægttab.

Bootcampen er for dig, som ønsker at tabe dig og samtidig opnå et naturligt forhold til mad, krop og vægt. Via kostprincipperne fra Sense lærer du, hvordan du kan tabe dig ved at spise helt almindelig mad uden brug af køkkenvægt og kalorietabeller. Sund kost gør det dog ikke alene. TankeKost lægger derfor stor vægt på mentale faktorer og klæder dig på med redskaber til at bevare motivationen.

Tankekost giver 10 % til medlemmer der viser deres medlemskort. Herefter kan medlemmet maile regningen videre til foreningenaktiv@herning.dk, som giver yderligere 25%. (gælder kun holdforløbet til ialt 1645,-)

Læs mere om bootcampen og tilmelding i Herning her: : https://www.tankekost.dk/bootcamp-sense-og-mentale-vrktjer-til-varigt-vgttab