Sundhedstjek

Sundhedstest, fedtprocent og vejning.

Når du beslutter at styrke din krop med træning, er det vigtigt at få den rigtige instruktion. Det er af afgørende betydning, at du træner målrettet for at opnå den ønskede effekt.

Fedtprocent og vejning

Fedtprocenten siger meget mere om din generelle sundhed end din vægt gør. Du kan godt være forholdsvis slank og have en for høj fedtprocent, eller du kan se lidt tæt ud og have en sundhedsmæssig flot fedtprocent. Det er ikke sundt at bære rundt på for meget fedt - det øger risikoen for sukkersyge, kredsløbs- & hjertesygdomme og belaster hele bevæge-apparatet. Derfor er der god grund til at have en optimal fedtprocent. - Bestil tid her hos Benefit

Få en professionel sundhedstest hos Benefit i Herning

En sundhedstest giver dig overblik over din sundhedstilstand her og nu og kan anvendes til at belyse, hvilke områder af din sundhed der kunne være relevante for dig at fokusere på. En sundhedstest består af flere målinger og tests som beskriver din sundhed. Du vil blandt andet blive vejet på Tanitavægt og få målt dit BMI, bodyage og fedtprocent. Desuden laves konditest på cykel og blodtryk måles. Efter målingerne vil fysioterapeuten gennemgå resultaterne sammen med dig og vejlede dig om, hvordan du kan optimere din sundhedstilstand.

En sundhedstest varer 30 minutter og du får 25% i tilskud af din regning.

(send kvitteringen og dit konto nr. og vi refunderer tilskuddet.)

Klik her for at bestille tid hos Benefit