TRX/slyngetræning uanset alder - kroppen som træningsredskab

TRX/slyngetræning

TRX/slyngetræning er for dig, der ønsker en udfordrende og effektiv træningsform. Har du behov for at øge din generelle styrke og stabilitet omkring ryg og mave (corestabilitet), så er TRX/slyngetræning den helt rigtige træningsform.

TRX/slyngetræning henvender sig til alle, nybegyndere såvel som erfarne aktive. Har du nogle af følgende ønsker, er TRX/slyngetræning noget for dig.

• Øget stabilitet omkring mave og ryg
  • Øget generel styrke
  • Effektiv træning med supervision
  • Anvende kroppen som træningsredskab
  • Bedre form

Noget for dig?

TRX/slyngetræning er for alle, uafhængigt af alder og træningsniveau. TRX/slyngetræning varetages af fysioterapeuter, som har specialviden om netop denne træningsform. De kan dermed tilbyde dig den helt rigtige vejledning om, hvordan du får den mest effektive træning med TRX/slyngetræning. Oplever du smerter, ondt i muskler og led, eller andre fysiske komplikationer kan fysioterapeuten også tilpasse træningen til dig.

Omfang

TRX/slyngetræning foregår i vores træningssale enten på hold, eller som personlig træning. TRX/slyngetræning vil altid blive tilpasset dig, dine ønsker og behov.

Pris: kr. 100,00 pr. gang (heraf giver Foreningen AKTIV 25 % af regningen op til 6 gange)

Tid: Mandag kl. 16.00 - 17.00

Booking via telefon 9721 7016/ Email info@benefit-herning.dk