Hot Yoga

Hot Yoga via Foreningen AKTIV og DOF Herning

Hotyoga

Hvorfor dyrke yoga i et opvarmet lokale?

Vores lokale er opvarmet ved hjælp af infrarød varme til 35 grader. Denne varme trænger dybt ind i kroppen og varmer os op indefra. Både blodcirkulationen og stofskiftet i kroppens celler øges.

Derudover vil den infrarøde varme også forbedre dit immunforsvar, lindre smerter og stivhed i led (ved at udvide blodkarrene og derved øge blodcirkulationen ud til de berørte områder), hjælpe med at afgifte kroppen for affaldsstoffer, mindske stress og træthed, samt øge kalorieforbrændingen under træning.

Prisen for Foreningen AKTIV´s medlemmer er:

585 kr. pr. deltager. for 8 x gange Hotyoga gennem DOF Herning.

(Almen pris hos DOF er 830 kr.)

Klik her for tilmelding af DOF Herning forskellige Hot-yoga hold.

Vigtigt ift. tilmeldingen. du bedes kontakte DOF Herning direkte pr. telefon inden du tilmelder dig, så du er sikker på at få rabatten.