Zoneterapi m.m.

Foreningen AKTIV samarbejder med Hanne Bundgaard som er uddannet ergoterapeut og tilbyder:

• Zoneterapi (RAB godkendt med tilskud fra Danmark den 1. juli 2018)
  • Ansigtsreflexterapi (kendt som ansigts zoneterapi)
  • Fransk øre akupunktur og Nada behandlinger.

Foreningen AKTIV har forhandlet en god rabataftale, så alle medlemmer af Foreningen AKTIV sparrer minimum 35% på hver behandling hos Hanne Bundgaard. Rabatten opnåes ved at medlemmer viser medlemskortet ved fremmøde i klinikken hos Hanne Bundgaard. Efterfølgende mailes regningen til foreningenaktiv@herning.dk sammen med medlemmets fulde navn og reg. nr. + konto nr. og rabatten overføres til medlemmets egen konto.

Klik på logoet her for meget mere info og tidsbestilling

Ergoterapi