Kun medlemmer kan se denne side

Hvem kan blive medlem af Foreningen AKTIV  Enhver, som har ansættelse ved Herning Kommune, eller er gået på efterløn/pension fra en stilling ved Herning Kommune kan blive medlem. Dertil informeres om at indmeldelser for efterlønnere/pensionister kan ske op til 12 mdr. efter fratrædelsesdato. Ansatte i selskaber, der helt eller overvejende ejes af Herning Kommune samt pensionerede an-satte fra disse selskaber kan blive medlem. Personer, som har kontrakt om frivillig tjeneste i Brand og Redning Midtvest med tjenestested i Herning Kommune kan blive medlem.

Indmeldelser samt ændringer af medlemsskab  sker efter den 20. i hver måned. Derfor skal du være opmærksom på, at dit medlemsskab først træder i kraft til den næstkommende 1. (Eksempel: Indmelder du dig 22. februar, er du først medlem pr. 1. april, da skæringsdatoen er den 20.) Ønsker du at ændrer dit medlemsskab, skal du logge dig ind på www.foreningenaktiv.dk med brugernavn og kode (glemt kode, klik medlemsskab og glemt password). Når du er logget ind skal du klikke i højre hjørne ved ret profil.og ændrer dit medlemsskabstype.

Udmeldelse af Foreningen AKTIV, skal ske via hjemmesiden. Log ind med dit brugernavn og koden. Klik på ret profil og deaktivering af medlemskab. Du modtager efterfølgende en bekræftelse på din mail med udmeldelsen. Opsigelsesfristen er løbende måned + 1. måned.

Dit kontingent vil, som ansat ved Herning Kommune, fremgå af din lønseddel, og vil blive trukket automatisk, indtil du melder dig ud af Foreningen AKTIV.

Dit kontingent under barsel/Orlov. Hvis din ansættelse ændres pga. barsel/orlov, skal du være opmærksom på, at du som medlem er forpligtet til at give Foreningen AKTIV besked, da dit kontingent under orlovs-perioden ikke bliver trukket via din løn. Du vil i stedet blive opkrævet via din private mail med overførsel til Foreningen AKTIV´s bankkonto. Det samme gælder for dig, som går på efterløn/pension og ønsker at fortsætte medlemskabet.

Udstedelse af medlemskort til Herning svømmehal. Har du tilmeldt dig i Herning svømmehal, skal du henvende dig i RECEPTIONEN I SVØMMEHALLEN og få taget et billede og udfylde din indmeldelsesblanket. HUSK du først kan tage kortet i brug på indmeldelsesdagen (altid d. 1. i mdr.).

Udstedelse af øvrige medlemskort til motionsteder. Send dit billede til foreningenaktiv@herning.dk eller vedhæft dit billede ved indmeldelsesformularen sammen med dine personlige oplysninger og dit medlemskort der bliver sendt med posten til din hjemmeadresse.

3 former for basis medlemsskaber

Medlemsgrafik ny